Andere sectoren

Til iedere Helpdesk naar een hoger niveau

Voeg je samen met andere blije klanten in Andere sectoren šŸš€

Op ieder kanaal bereikbaar

Adopteer nieuwe communicatie manieren

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur van communiceren: appen, mailen, bellen of chatten. Door Trengo in te zetten voor de organisatie wordt de bereikbaarheid en het serviceniveau verhoogt. Bloemenhandels, de sportwereld, de food- en drinksector, drukkerijen, marketing- en webbureaus maken gebruik van onze inbox om direct en eenvoudig met klanten te communiceren.

Omnichannel Helpdesk software

Alle communicatie in een krachtige inbox

Dankzij de handige team-inbox van Trengo wordt niet alleen alle communicatie kanalen gebundeld op Ć©Ć©n plek, ook collega's werken makkelijk samen. Door actief berichten op te pakken en te sluiten is het altijd inzichtelijk wie welk bericht beantwoordt. Zo wordt er geen bericht over het hoofd gezien of dubbel beantwoord.

Een musthave voor Andere sectoren

Krachtige functies die niet mogen ontbreken

alternate_email   Geen interne mails

Neem afscheid van ellenlang intern mailen, maar stel je vraag aan je collega via een snelle tag. 

devices   Overal werken

Werk in Trengo vanuit de browser op je pc of laptop, of via de app op je tablet of mobiele telefoon, zo ben je altijd bereikbaar.

all_inbox   Ticketing systeem

Pak berichten op of wijs ze toe aan medewerkers. Door ticketing te combineren met een inbox raakt er geen bericht meer verloren.

line_style  Zelf-service

Laat klanten 24/7 zelf het antwoord vinden op veelgestelde vragen in een overzichtelijk en duidelijk Help Center.

link  Koppelen met CRMs

Koppel Trengo eenvoudig met het CRM-of webshop-systeem om zo nog efficiƫnter te kunnen werken.

thumb_up  Social Monitoring

Ontvang reacties op posts op Instagram, Facebook en Twitter in je inbox en sta zo nog dichter bij de klant.

Snel en eenvoudig aan de slag

Binnen enkele minuten zelf ingericht

Met Trengo beslissen bedrijven zelf welke communicatiekanalen binnenkomen in de team inbox. Bovendien is het account al binnen enkele minuten aangemaakt en opgezet zonder onze tussenkomst. Zo kan direct gestart worden en wordt er binnen no-time officient samengewerkt met collega's.

Alle klantdata op een plek

Koppel eigen systemen en toon meer klant- en orderinformatie

Mocht de klant contactopnemen is direct alle contactmomenten met de klant aanwezig. Nog meer informatie tonen dan in Trengo aanwezig is? Koppel dan een CRM- of Webshopsysteem om zo nog meer klantgegegevens en zelfs bestellingen in te zien en nog efficiƫnter te werken.

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Uitproberen šŸ‘

10.000+ bedrijven gingen je voor