Trengo voor detailhandel en e-commerce

Bereik meer leads, stimuleer verkoop en verbeter klantbetrokkenheid

Van support tot afrekenen - automatiseer interacties met klanten op de kanalen die zij ook gebruiken om met vrienden en familie te praten. Voor je het weet zijn jouw artikelen niet meer aan te slepen.
Zo werkt het
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!
Bekijk dit verhaal
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!

Ontdek zelf hoe Trengo de verkoop en klanttevredenheid verhoogt

Unieke customer journeys
Creëer diverse gepersonaliseerde end-to-end customer journeys en leid je leads door de funnel.
Vraag een demo aan
Gecentraliseerde gesprekken
Stop met het switchen tussen tabbladen. Centraliseer al je kanalen en klantcontact in Trengo en klanten hoeven nooit meer te wachten op een antwoord.
Ontdek het platform
Proactieve verkoop
Wek interesse bij je doelgroep. Stuur outbound berichten via meerdere communicatiekanalen.
Controleer de prijzen

Verras klanten met meer dan alleen je producten

AUTOMATISEER

Prioriteer automatisch de juiste gesprekken

Tot zeker 50% van je FAQs kunnen beantwoord worden door automatisering. Stel dit in, en je team heeft eindelijk de tijd om veeleisende klanten beter verder te helpen.
Start vandaag nog
PERSONALISEREN

Bied meer dan een geweldig product

Bewaar de aankoop- en conversatiegeschiedenis op één plek, zodat je team alle belangrijke informatie bij de hand heeft om een betere band met je klanten op te bouwen.
Onderneem actie
DATA INTELLIGENCE

Maak de volgende aankoop extra aantrekkelijk

Duik in je rapportages en spot de trends die leiden tot upsells, en klantenbinding op de lange termijn.
Start hier

Integreer Trengo met je bestaande tech stack

E-commerce
BigCommerce
Verbeter de klantervaring met gesynchroniseerde data.
Bekijk hoe
E-commerce
Picqer
Voeg cruciale klantinformatie toe aan de customer journey en verras bezoekers met personalisatie.
Bekijk hoe
E-commerce
Magento 2
Koppel je winkel en de customer journey aan elkaar. Zo zorg je dat geen enkele klant onbeantwoord blijft.
Bekijk hoe
Til service naar een hoger niveau

Maak klantbetrokkenheid schaalbaar met AI en automatisering

Gebruik elk klantgesprek om momenten van waarde te creëren. Bouw sterke klantrelaties op door jouw team te verlossen van repetitieve gesprekken. Met Trengo beantwoord je 50% van alle inkomende FAQ's automatisch, waardoor het team de tijd heeft zich te richten op de accounts met een hoge prioriteit.
Vraag een demo aan

De features die zorgen dat klanten blijven terugkomen

Live Chat
Live Chat
Voeg een no-code, 24/7 geautomatiseerde of door je team gestuurde Live Chat toe aan je website.
Klantprofielen
Klantprofielen
Bewaar cruciale klantdata rechtstreeks in Trengo, zo wordt het steeds makkelijker om gesprekken te personaliseren.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde routering
Verwijs binnenkomende leads door naar de juiste persoon door gebruik te maken van geautomatiseerde workflows.
Data intelligence
Data intelligence
Meet de teamprestaties en zorg dat je alle belangrijke inzichten zoals de drukste tijden, meest actieve kanalen en meer bij de hand hebt.
Multichannel Inbox
Multichannel Inbox
Verbind e-mail, SMS, WhatsApp, sociale kanalen en meer - zodat al het klantcontact gecentraliseerd is.
Telefonie
Telefonie
Host en controleer telefoongesprekken met je klanten en leads rechtstreeks in Trengo.

Dit zeggen onze klanten over Trengo

Heb is super dat we één plek hebben waar we alle klantenservicevragen van verschillende kanalen ontvangen. We wijzen nu tickets toe aan andere collega's en houden in realtime alle interne opmerkingen bij.
Stefano G.
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, ongeacht het kanaal. Van WhatsApp tot e-mail en van Facebookberichten tot live chatberichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Jeffrey D.
Group Director
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Ihab B.
Operations Manager E-Commerce
Ik ben niet iemand die reviews achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als klein e-commercebedrijf had ons team moeite om het overzicht te houden van alle klantkanalen.
Julian P.
MKB
Een van de beste dingen aan Trengo zijn de krachtige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om repetitieve taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van collega's, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Martijn V.
Operations Manager E-Commerce
Wat ik zo leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Het is heel makkelijk te gebruiken, dus het inwerken van nieuwe collega's is een fluitje van een cent. Ze reageerden erg snel en het was een genot om met ze te werken. Een echte aanrader!
Maybelline O.
Customer Experience Manager
De virtuele assistent helpt om betere antwoorden te sturen naar een groot aantal klanten. En automatische workflows maakt ons werk veel makkelijker, omdat deze zorgt dat de klant direct naar de juiste collega doorverwezen wordt...
Geverifieerde gebruiker
Consumentengoederen
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Johann K.
MKB

Verbeter de klantbeleving, leer van de besten.

Sluit je aan bij de meer dan 7.000 enthousiaste lezers en ontvang onze nieuwsbrief, The Convo, elke maand rechtstreeks in je inbox. Lees inhoudelijke artikelen, het laatste prikkelende nieuws over customer engagement, en tactieken waar je echt wat mee kan plus nog veel meer.
Meld je aan voor The Convo

"Door de multichannel inbox werken we makkelijk samen en hebben we een volledig overzicht van al het klantcontact. Dat kregen we met een normale inbox niet voor elkaar."

Bedrijf ·
Bomenbezorgd
Liset Schiphorst

Tijd voor een afspraak

We bieden een platform dat speciaal voor jouw team is ontworpen. Maak je klanten blijer dan ooit tevoren.
Plan een demo