Trengo voor energie & nutsbedrijven

Investeer in je klanten met elk gesprek

Voer klantgesprekken op het juiste moment, en via het juiste kanaal. Trengo laat jouw service schitteren door transactionele en repetitieve gesprekken te automatiseren, en tijd voor jouw team te maken om klantrelaties op te bouwen. 
Zo werkt het
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!
Bekijk een klantverhaal
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!

Ontdek zelf hoe Trengo je helpt betere klantrelaties op te bouwen

Creëer klantvertrouwen
Werk vanuit één overzicht. Los problemen beter op, en reageer sneller dan ooit tevoren.
Vraag een demo aan
Stroomlijn serviceprocessen
Verhoog teamefficiëntie door vragen over installaties en meer te automatiseren en centraliseren.
Ontdek het platform
Optimaliseer processen
Verzamel inzichten en feedback die je helpen klanttevredenheid te verbeteren. Zo neem je een voorsprong op je concurrenten.
Controleer de prijzen

Tussen kwaliteit en efficiëntie hoef je niet te kiezen

WERK SAMEN

Werk samen aan vertrouwen

Zelfs bij kleine taken kan er veel om de hoek komen kijken: een afspraak met de klant, planning met de monteur, een herziene planning en de onderhoudsfollow-up. Gebruik Trengo om dit vlekkeloos te laten verlopen.
Ga aan de slag
ORGANISEER EN AUTOMATISEER

Geef prioriteit aan je meest urgente verzoeken

Klanten nemen vaak contact met je op wanneer hun geduld al op is. Verwijs urgente gesprekken altijd direct door aan de juiste persoon met geautomatiseerde workflows.
Lees verder
DATA INTELLIGENCE

Focus je op service en strategie

Laat de data spreken. Krijg inzicht in waar je team uitblinkt en waar je steekjes laat vallen in communicatie of dienstverlening. Garandeer klanttevredenheid.
Start hier

Integreer Trengo met je bestaande tech stack

CRM
Pipedrive
Koppel klantcontact, salesactiviteiten en deals aan elkaar. Doe dit met Pipedrive.
Bekijk hoe
CRM
Salesforce
Synchroniseer klantgesprekken met contactrecords in Salesforce.
Bekijk hoe
Til service naar een hoger niveau

Maak klantbetrokkenheid schaalbaar met AI en automatisering

Gebruik elk klantgesprek om momenten van waarde te creëren. Bouw sterke klantrelaties op door jouw team te verlossen van repetitieve gesprekken. Met Trengo beantwoord je 50% van alle inkomende FAQ's automatisch, waardoor het team de tijd heeft zich te richten op de accounts met een hoge prioriteit.
Vraag een demo aan

De features die zorgen dat klanten blijven terugkomen

Live Chat
Live Chat
Voeg een no-code, 24/7 geautomatiseerde of door je team gestuurde Live Chat toe aan je website.
Klantprofielen
Klantprofielen
Bewaar cruciale klantdata rechtstreeks in Trengo, zo wordt het steeds makkelijker om gesprekken te personaliseren.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde routering
Verwijs binnenkomende leads door naar de juiste persoon door gebruik te maken van geautomatiseerde workflows.
Data intelligence
Data intelligence
Meet de teamprestaties en zorg dat je alle belangrijke inzichten zoals de drukste tijden, meest actieve kanalen en meer bij de hand hebt.
Multichannel Inbox
Multichannel Inbox
Verbind e-mail, SMS, WhatsApp, sociale kanalen en meer - zodat al het klantcontact gecentraliseerd is.
Telefonie
Telefonie
Host en controleer telefoongesprekken met je klanten en leads rechtstreeks in Trengo.

Dit zeggen onze klanten over Trengo

Heb is super dat we één plek hebben waar we alle klantenservicevragen van verschillende kanalen ontvangen. We wijzen nu tickets toe aan andere collega's en houden in realtime alle interne opmerkingen bij.
Stefano G.
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, ongeacht het kanaal. Van WhatsApp tot e-mail en van Facebookberichten tot live chatberichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Jeffrey D.
Group Director
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Ihab B.
Operations Manager E-Commerce
Ik ben niet iemand die reviews achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als klein e-commercebedrijf had ons team moeite om het overzicht te houden van alle klantkanalen.
Julian P.
MKB
Een van de beste dingen aan Trengo zijn de krachtige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om repetitieve taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van collega's, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Martijn V.
Operations Manager E-Commerce
Wat ik zo leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Het is heel makkelijk te gebruiken, dus het inwerken van nieuwe collega's is een fluitje van een cent. Ze reageerden erg snel en het was een genot om met ze te werken. Een echte aanrader!
Maybelline O.
Customer Experience Manager
De virtuele assistent helpt om betere antwoorden te sturen naar een groot aantal klanten. En automatische workflows maakt ons werk veel makkelijker, omdat deze zorgt dat de klant direct naar de juiste collega doorverwezen wordt...
Geverifieerde gebruiker
Consumentengoederen
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Johann K.
MKB

Verbeter de klantbeleving, leer van de besten.

Sluit je aan bij de meer dan 7.000 enthousiaste lezers en ontvang onze nieuwsbrief, The Convo, elke maand rechtstreeks in je inbox. Lees inhoudelijke artikelen, het laatste prikkelende nieuws over customer engagement, en tactieken waar je echt wat mee kan plus nog veel meer.
Meld je aan voor The Convo

"Door de multichannel inbox werken we makkelijk samen en hebben we een volledig overzicht van al het klantcontact. Dat kregen we met een normale inbox niet voor elkaar."

Bedrijf ·
Bomenbezorgd
Liset Schiphorst

Tijd voor een afspraak

We bieden een platform dat speciaal voor jouw team is ontworpen. Maak je klanten blijer dan ooit tevoren.
Plan een demo