ICT & telecom

Optimale bereikbaar voor IT vragen

Voeg je samen met andere blije klanten in ICT & telecom 🚀

Altijd goed bereikbaar

Aanwezig zijn op de kanalen waar de klant behoefte aan heeft

ICT-problemen bij de klant of vragen over een product? Dankzij Trengo kan alles snel beantwoord worden zonder dat iets gemist wordt. Samen met collega’s worden vanuit één gezamenlijke inbox binnenkomende VoIP-calls, chats, messages, apps of e-mails van klanten beantwoord.

Snel contact is de nieuwe norm

Adopteer live chat en WhatsApp

Heeft de klant een telefoonprobleem thuis of een netwerkprobleem op kantoor? Een kapotte pc, tablet of telefoon? Met een appje of een chat is de klant snel in contact met de organisatie. Zet meerdere moderne communicatiekanalen in via Trengo en wissel niet meer tussen programma's. Zo kan de klant nu ook ten alle tijden contact zoeken met de organisatie via moderne kanalen zoals WhatsApp of Facebook Messenger. 

Een musthave voor ICT & telecom

Krachtige functies die niet mogen ontbreken

group_work  Efficient samenwerken

Maak gebruik van slimme functies als taggen en een ticketing systeem en werk samen als een geoliede machine. 

devices  Overal bereikbaar

Met Trengo werk je via de browser of via de supersnelle (mobiele) app: zo ben je werkelijk altijd bereikbaar voor de klant, ook onderweg. 

check  24/7 online

Maak gebruik van intelligente flowbots en chatbots om de klant altijd te voorzien van een antwoord, ook buiten de openingstijden. 

line_style  Self-service

In een overzichtelijk Help Center met blokken, categorieën en secties kan de klant snel zelf het antwoord vinden op een vraag. 

link  Een duidelijke API

Maak gebruik van onze krachtige API om zelf koppelingen te bouwen met onze inbox, om zo alle informatie te verzamelen op één plek. 

history  Gespreksgeschiedenis

Alle berichten van de klant in één overzicht, ongeacht het kanaal. Zo vind je snel een bericht of gemaakte afspraak terug. 

24/7 een antwoord voor de klant

Dankzij Chabots en het Help Center

Met de inbox van Trengo wordt er vanuit een gezamenlijke inbox gewerkt. Zo wordt de klant binnen de openingstijden snel te woord gestaan door een team van collega's. Maar ook buiten de openingstijden is het eenvoudig om de klant te helpen. Zo kunnen slimme chatbots snel vragen beantwoorden en storings- of schade-informatie verzamelen. Dankzij het Help Center, de digitale kennisbank, kan de klant bovendien altijd zelf het antwoord zoeken op zijn/haar vraag. Zo is de klant dus snel geholpen, ook als het bedrijf gesloten is.

Koppelen met andere systemen

Nooit meer naar klantdata vragen of zoeken

Niet alleen alle contactmomenten worden gebundeld in Trengo, maar ook alle andere klantdata wordt eenvoudig getoond. Dit kan door Trengo eenvoudig te koppelen aan een eigen systeem, zoals een CRM-pakket of webshop. Zelf een CRM-pakket ontwikkelt? Dankzij onze krachtige API kan ook dit pakket gekoppeld worden. Zo is alle informatie altijd bij de hand.

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor