Reizen & horeca

Geef gasten de perfecte beleving

Voeg je samen met andere blije klanten in Reizen & horeca 🚀

Service verlenen via kanalen die de klant bij de hand heeft

Bereikbaar op de nieuwe moderne kanalen

Met Trengo kiest de gast op weke wijze de vraag gesteld wordt. Denk aan een chat als iemand een reservering via de website wil doen: “Kan in deze kamer een extra bed voor mijn kind?” Of “Hebben jullie ook vegetarische gerechten?” In de Trengo-inbox komt de vraag direct binnen zonder te switchen tussen verschillende programma's. Hierop kunnen medewerkers snel de klant te woord staan om zo een reservering binnen te slepen en af te ronden.

25% meer reserveringen via chat

Live chat heeft zich bewezen voor de horeca & reizen branche

Een live chat op de website is niet meer weg te denken. Toch maakt meer dan 50% van de horeca en reiswebsites nog geen gebruik hiervan. Live chat zorgt voor 25% meer reserveringen doordat het betrouwbaarheid uitstraalt en bovendien voor een snellere respons zorgt op vragen waarmee potentiële gasten zitten. Het is daarom een logische keuze om dit zo snel mogelijk te adopteren binnen de organisatie.

Gasten willen via WhatsApp communiceren

Trengo heeft de inbox om dit te realiseren

Wacht niet langer met het inzetten van WhatsApp. Gasten communiceren amper meer via email of telefoon, ze appen liever zoals ze dat met vrienden en familie ook doen. Weinig horecazaken en reisbureaus zijn op dit mooie communicatiekanaal aanwezig, een gemiste kans. Trengo helpt bedrijven om WhatsApp te adopteren en in te zetten binnen de organisatie.

Een musthave voor Reizen & horeca

Krachtige functies die niet mogen ontbreken

line_style  Zelf service

Laat gasten eenvoudig het antwoord op veelgestelde vragen vinden in een overzichtelijk Help Center. 

link  Koppelen met CRMs

Koppel Trengo eenvoudig met het CRM-of boekingssysteem om zo nog efficiënter te kunnen werken. 

check  Slimme flowbots

24/7 antwoord op vragen van gasten over alle type accomodaties, dankzij de inzet van intelligente flowbots. 

replay_5  Snelle klantenservice

Laat klanten vragen stellen via social media of de Website Chat om ze zo razendsnel te voorzien van service. 

call  Telefonie in de inbox

Dankzij Trengo Voip kun je ook telefoontjes beantwoorden vanuit de inbox. Alle informatie op één plek. 

group_work  Efficient samenwerken

Maak gebruik van slimme functies als taggen en een ticketing systeem en werk samen als een geoliede machine. 

Eén inbox voor de gewenste communicatie

Nooit meer switchen tussen programma's

Klanten willen vragen stellen op de communicatiekanalen waarop het meeste zitten. Trengo stelt bedrijven in staat op de nieuwste communicatiekanalen te bundelen met de authentieke communicatiekanalen. Alle binnenkomende chats, messages, apps of e-mails van gasten kunnen worden verzameld de centrale inbox van Trengo. Zo kunnen gasten voor of tijdens hun verblijf appen of chatten met vragen of reserveringen.

Onderweg perfect bereikbaar

Via Trengo overal toegang tot de inbox

De Trengo werkt op ieder device: pc, mobiel of iPad. Even een reservering bevestigen terwijl je in het restaurant controleert of er nog tafels vrij zijn? Trengo is overal en altijd bij de hand, zo kunnen klanten altijd hun vraag stellen. Bovendien is er een handig Help Center: is er geen medewerker aanwezig, dan kan de klant hier het antwoord vinden op veelgestelde vragen.

Zet een Flowbot in

Meer leads door automation

Een Flowbot zorgt ervoor dat klanten op verschillende klantkanalen zoals WhatsApp, Facebook en live chat direct geholpen worden met hun vraag. Door geautomatiseerde flows aan te maken via Trengo, kiest de klant waarvoor hij komt en wordt direct de juiste informatie terug gegeven. Op deze manier kunnen klanten sneller, beter en 24/7 geholpen worden. De perfect manier om informatie te vergaren en vervolgens de lead op te volgen en binnen te slepen.

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor