Een gesprek in Trengo is een uitgaand bericht dat begint in Trengo, als eerste contactmoment met een klant of als antwoord op een inkomend klantgesprek.
€15 per 100 extra gesprekken op een jaarabonnement, €18 op een maandabonnement. Gratis gesprekken worden altijd als eerste gebruikt. Lees hier meer over hoe gesprekken werken.
Elke maand zijn de eerste 1.000 inkomende gesprekken met WhatsApp gratis. Voor extra gesprekken worden kosten in rekening gebracht volgens de tarieven van WhatsApp. Voor spraak en sms worden lokale tarieven gebruikt. Bekijk welke tarieven op jou van toepassing zijn.
Deze betaalde add-ons breiden de relaties met je klanten uit. Neem contact op met de verkoopafdeling om een van deze aan je plan toe te voegen.
Voer uitgaande gesprekken en neem inkomende gesprekken aan met een Voice kanaal.
Start eenvoudig gesprekken of deel informatie met grote groepen klanten en leads.
Automatiseer klantgesprekken binnen en buiten kantooruren met de Flowbot.
Stel API-toegang in en integreer Trengo naadloos met je bedrijfsapplicaties.
Voeg extra dataopslag toe aan je account. De standaardinstelling voor Boost is twee jaar.
Werk intern samen aan gesprekken en houd overzicht over de teamactiviteiten.
Dit maakt het dagelijkse werk een stuk makkelijker, vooral in de tick feature, die is super, naast de automatische reactie op alle e-mails. Plus de vragen en antwoorden sectie
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, voor alle kanalen. Van WhatsApp tot e-mail, en van Facebook Messenges tot live chat berichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Je kunt zowel met klanten als medewerkers communiceren en onmiddellijk antwoord krijgen. De vriendelijke gebruikersinterface is het meest aantrekkelijk en heerlijk om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Ik ben niet iemand die recensies achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als een klein e-commerce bedrijf worstelde ons team met de vele kanalen waarmee onze klanten contact met ons opnamen. Normale 'ticketing' tools voelden te ...
Een van Trengo's sterkste punten zijn de krachtige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om repetitieve taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van gesprekken, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Wat ik leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Zeer eenvoudig te gebruiken, zodat onboarding van nieuwe agenten is een eitje. Ze waren zeer responsief en het was een genot om met hen te werken. Zeer aan te bevelen Trengo!
Ik hou van de mogelijkheid om op één plaats alle vragen van de klantenservice van verschillende platforms te ontvangen. We kunnen tickets toewijzen aan andere collega's en in real time worden bijgewerkt met interne opmerkingen.
Trengo is een fantastisch platform dat mijn communicatie met klanten heeft getransformeerd. Dankzij het eenvoudige platform kan ik al mijn gesprekken op één plaats beheren.
Het heeft een virtuele assistent, die ons helpt om een groot aantal klanten en hun vragen vlotter te beantwoorden. Ook de automatische re-routing maakt ons werk makkelijker, omdat deze zo is ingesteld dat de klant direct naar een teamlid doorverwezen kan worden ...
Het heeft een virtuele assistent, die ons helpt om een groot aantal klanten en hun vragen vlotter te beantwoorden. Ook de automatische re-routing maakt ons werk makkelijker, omdat deze zo is ingesteld dat de klant direct naar een teamlid doorverwezen kan worden ...
Trengo is een fantastisch platform dat mijn communicatie met klanten heeft getransformeerd. Dankzij het eenvoudige platform kan ik al mijn gesprekken op één plaats beheren.
Ik hou van de mogelijkheid om op één plaats alle vragen van de klantenservice van verschillende platforms te ontvangen. We kunnen tickets toewijzen aan andere collega's en in real time worden bijgewerkt met interne opmerkingen.
Wat ik leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Zeer eenvoudig te gebruiken, zodat onboarding van nieuwe agenten is een eitje. Ze waren zeer responsief en het was een genot om met hen te werken. Zeer aan te bevelen Trengo!
Een van Trengo's sterkste punten zijn de krachtige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om repetitieve taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van gesprekken, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Ik ben niet iemand die recensies achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als een klein e-commerce bedrijf worstelde ons team met de vele kanalen waarmee onze klanten contact met ons opnamen. Normale 'ticketing' tools voelden te ...
Je kunt zowel met klanten als medewerkers communiceren en onmiddellijk antwoord krijgen. De vriendelijke gebruikersinterface is het meest aantrekkelijk en heerlijk om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, voor alle kanalen. Van WhatsApp tot e-mail, en van Facebook Messenges tot live chat berichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Dit maakt het dagelijkse werk een stuk makkelijker, vooral in de tick feature, die is super, naast de automatische reactie op alle e-mails. Plus de vragen en antwoorden sectie
Alles wat je moet weten over onze diensten.
Alle plannen worden geleverd met vijf gebruikers, maar je hoeft ze niet alle vijf te gebruiken. Als je op een bepaald moment meer gebruikers wilt, kun je deze als add-on aanschaffen. Alleen het Essentials-plan heeft een beperking van maximaal 10 gebruikers.
Als je je verbruik overschrijdt, worden er kosten in rekening gebracht. Trengo zal je waarschuwen voordat je het limiet overschrijdt. Zodra je het limiet hebt bereikt, wordt automatisch 10% van jouw totale aantal gesprekken toegevoegd aan het huidige abonnement en toekomstige factureringscycli. Je betaalt de normale prijs van deze extra gesprekken plus een toeslag van 20% als je jouw volume niet op tijd verhoogt.
Een conversatie in Trengo is een uitgaand bericht dat begint in Trengo, als eerste contactmoment met een klant of als antwoord op een inkomend klantgesprek.Een conversatie duurt zeven dagen en als de zeven dagen voorbij zijn, wordt deze geteld als twee conversaties.
Trengo is geschikt voor kleine en middelgrote bedrijven binnen de consumentenservicesector die gesprekken willen voeren en dagelijks klanttevredenheid willen leveren.
Kanalen zijn communicatiekanalen zoals e-mail, Facebook, WhatsApp, live chat en meer. Je kunt per pakket onbeperkt kanalen toevoegen. Spraakkanalen moeten als add-on worden aangeschaft.
De Trengo team inbox is een omnichannel inbox die meerdere communicatiekanalen voor klanten, waaronder e-mail, live chat, WhatsApp en sociale mediaplatforms, samenvoegt in één inbox. Dankzij deze integratie kan het team gesprekken efficiënter toewijzen en labelen, waardoor automatisch en sneller op klantvragen kan worden gereageerd.
We vragen je om kosten voor derden vooraf vast te leggen voor je verbintenisperiode. Alle transacties zoals WhatsApp, sms en VOIP worden van dit bedrag afgetrokken. De vastlegging wordt opnieuw ingesteld aan het einde van de verbintenisperiode. We rekenen 10% bovenop de carrierkosten om de verwerkingskosten, valutaomrekening en afrondingen te dekken.
Het abonnement kan op elk moment worden opgezegd en de annulering wordt verwerkt aan het einde van je ingestelde contractperiode. Na annulering van een plan kan het plan nog steeds worden gebruikt voor de resterende tijd tot je oorspronkelijke verlengingsdatum.
De standaardtermijn is één maand met maandelijkse facturering. Als je kiest voor een jaarabonnement met jaarlijkse facturering, kun je in aanmerking komen voor een korting van maximaal 20%. Deze korting geldt voor jouw plan en eventuele add-ons.
Neem bij vragen over prijzen en plannen contact op met Support.
Goede gesprekken zijn de eerste stap in het opbouwen van betekenisvolle klantrelaties. Met Trengo weet je zeker dat je bij elke interactie klanttevredenheid creëert.